wtorek, 2 lutego 2016

W co się dzisiaj ubrać?


  "W co się dzisiaj ubrać?", to pytanie zadawane każdego dnia w moim umyśle zaczęło przyprawiać mnie o ból głowy. Moja szafa pęka w szwach ale jakoś tak zawsze wolałam myśleć, że to szafy mam za małe a nie za dużo ciuchów.. jak to lubi mi wytykać moja mama, która zresztą ma ich nie wiele mniej. To chyba rodzinne...
Wracając do mojej szafy to nadal uważam, ze jest za mała bo przecież gdybym miała garderobę nie byłoby problemu....ale nie mam, dlatego coraz bardziej się skłaniam aby zrobić wiosenne porządki w moich szafeczkach. Myślę, ze jak już się za to wezmę to dam znać na blogu jak mi poszło:)

Co do mojego look of the day to wyszedł mi dziś prosty, skromny i wygodny.
Mam ten zestaw na sobie po raz pierwszy. 
Odkopałam z pudła komin w kolorach ziemi o którym zapominałam, płaszczyk znacie z poprzedniego posta, sweter z sową kupiłam x lat temu w lumpku a legginsy są moim najnowszym lumpkowym nabytkiem :) Trochę mają dziwny materiał bo się nie naciąga jak normalne legginsy ale są nieco grubsze od tych zwykłych i mimo wszystko wygodne.
 Myślę, że do takich swetrów over size jak znalazł, ja już je bardzo lubię. Kupione na wagę 10zł/kg kosztowały mnie pewnie koło 2zł !!





Co myślicie o moim dzisiejszym zestawie? Ubieracie się podobnie do pobiegania po mieście?


Jeśli byłeś, zajrzałeś, przeczytałeś zostaw po sobie ślad...:) Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. Leginsy super! Ten wzór jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je kupowałam, też spodobał mi się wzór ale kiedy przyniosłam do domu, okazało się, że będą mi pasowały kolorystycznie do wielu moich ubrań :)

      Usuń
  2. Fajnie współgrająca kolorystycznie całość. Na bieganie po mieście w sam raz, choć nie jestem zwolenniczką noszenia legginsów zamiast spodni.

    Pozdrawiam
    www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast spodni tez ich nie noszę bo nie lubię paradować z gołą pupą. Zawsze do dłuższych swetrów, bluzek czy jakiś tunik:)

      Usuń
  3. Podoba mi się płaszczyk :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, super płaszczyk
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem dużo kobiet zastanawia sie często w co sie ubrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to na prawdę bardzo ciekawie. Zastanawia mnie jednak tylko czy orientujesz się jakiego rodzaju Bransoletki będą najlepszym wyborem do tego typu stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, tak zimowo wyglądasz ;) . Ja zawsze zapominam o dodatkach takich jak szalik, a twój jest obłędny. Świetna sprawa, i te legi. No, super po prostu.

    OdpowiedzUsuń