środa, 13 stycznia 2016

"Żniwa zła" i moje nowości za kilka złotych


 W tym poście o moich nowościach. Zacznę od bransoletek, które przyszły kilka dni temu pocztą. Zamówiłam je na stronie AliExpress i zapłaciłam piękną cenę 7 zł !!
Teraz widzę zaczęła się promocja i przez kolejne 10 dni te bransoletki dostępne w sześciu kolorach będą kosztowały jeszcze mniej.
Ja wybrałam czarno złote bo lubię to połączenie kolorów i jest bardzo uniwersalne, poza tym zegarek który zamówiłam kilka miesięcy temu z tego sklepu jest złotych, więc wszystko razem pasuje.

Bransoletki dostępne TUTAJ


Kolejnym moim nabytkiem z tego samego sklepu internetowego jest bardzo modny ostatnimi czasy breloczek w kształcie włochatej kulki.
Nie wiem jak to zyskało swą sławę, może mnie ktoś oświeci ale prawdą jest to, że faktycznie jest to uroczy dodatek do torebki czy kluczy. Mój kosztował 10 zł ale widzę, że teraz jest ok 3 zł tańszy.

Brelok dostępny TUTAJ


Najświeższym bo dzisiejszym moim nabytkiem jest książka "Żniwa zła" J.K Rowling. Autorka pisze ją pod pseudonimem Robert Galbraith.
Dziś jest dzień jej premiery, więc zaintrygowana wcześniejszymi dwoma książkami tej serii popędziłam do Empiku po nowy bestseller.
Przeczytałam już kilkanaście stron i już wciąga.
Od pierwszych stron jest zagadka i tajemnica, tu nie ma nudnych wstępów:)


No i świeżo wyciskany sok...dla zdrowia :)

3 komentarze:

  1. Świetne ceny! Bransoletki cudownie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zegarek i bransoletki, nie wygląda jak za parę zlotych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://prostotano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń