wtorek, 22 grudnia 2015

Czwarte lumpkowe inspiracje


Chciałoby się powiedziec "Piękna wiosna tej zimy", to też moje czwarte lumpkowe inspiracje nie będą typowo sezonowe.
  Spodnie znalezione ostatnio w szperaku po prostu uwielbiam. Są to czarne klasyczne rurki marki Oasis ale świetnie skrojone no i woskowane, dzięki czemu jakoś tak wyostrzają każdy look.
Do nich wyszperałam biały dziergany sweterek marki TU w rozmiarze 40. Ostatnio lubie nosić over size.
Zakłuca to nieco proporcje mojej dość drobnej sylwetki ale tak mi wygodnie i właśnie tak mi się teraz podoba.
  Torebka! Cukierkowa i wiosenna ale na plus urozmaica ciemniejsze zimowe stylizacje. Nawet ja jestem jakaś radośniejsza kiedy na nią spojrzę. 
Zdradzę Wam sekret....Mam słabość do torebek ze złotymi detalami.











Nie wiem  dlaczego dwa zdjęcia wgrywają się w orientacji poziomej. Wybaczcie.

Na ostatnim zdjęciu nowe paznokietki w świątecznych klimatach.

Zdrowych, Wesołych Świąt Kochani!


7 komentarzy:

  1. torebka wygrała wszystko !
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka robi wrażenie :D

    W wolnej chwili zobacz mój najnowszy post ze świątecznym tutorialem:
    http://www.moniquerehmus.pl
    POZDRAWIAM! :D i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. BIORĘ WSZYSTKO! <3
    Nie ma co, masz oko do takich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchajcie dziewczyny, powiedzcie mi co sądzicie o takich dodatkach do stroju jak Nerki reklamowe? Ostatnio widziałam takie w sklepie Pariso i z tego co mówiła mi koleżanka, która taką saszetkę ma, są one na prawdę bardzo dobrej jakości. Może któraś z was nosi takie dodatki i mogłaby mi podpowiedzieć coś w kwestii zakupu?

    OdpowiedzUsuń