piątek, 6 marca 2015

Czesc!!

Witajcie!


Jestem Monika i bliżej mi już do trzydziestki.
Jak się można łatwo domyślić po nazwie bloga, będzie on dotyczył mody oraz szeroko pojętego przemysłu odzieżowego. Temat taki ponieważ czytając, oglądając oraz rozmawiając o modzie czuję motylki w brzuchu!
Także z tą dziedziną związana jestem zawodowo....ale o tym później.
Od niedawna interesuje mnie zgłębianie tajników rozwoju osobistego, wierzę że nie ma rzeczy nie możliwych. Trzeba wierzyć w marzenia i cieszyć się z małych rzeczy.
  Na blogu chcę przekazywać swoją wiedzę, dzielić się modowymi spostrzeżeniami oraz emocjami. Moim marzeniem jest abyście uczestniczyli w życiu tego bloga poprzez komentowanie i kontakt ze mną, mega mnie to zmotywuje do działania!
Jestem chętna do współpracy przy projektach związanych z modą, rozwojem itp.
Koniec wstępu! Oczekujcie pierwszego posta:) and wish me luck!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz